Autor slika teme: Igniel

Prijavi zloupotrebu

Biti Morski Pas

Objavi komentar

Imao bih ostre zube za konzerve i za tube. Two young hicks from Dalmatian hinterland are coming to Split in order to spend the night and pick local girls.


Osmi Putnik Da Mi Je Biti Morski Pas 1980er

Imao bih lijepe ralje plivao bih dalje dalje.

Biti morski pas. E A D G B E. Da Mi Je Biti Morski Pas Artist. Pratio bih ledolomce čekao bih brodolomce.

Gutao bi sve od reda ribe zvijezde i torpeda. Da mi je biti morski pas. Da mi je biti morski pas.

Da mi je biti morski pas. Da Mi Je Biti Morski Pas Cass Comp Croatia Records. Da Mi Je Biti Morski Pas.

Download Guitar Pro Tab 3032 KB Solve the captcha to download the tab 1x. Kante barke razglednice plutače i podmornice. Provided to YouTube by Croatia Records ddDa Mi Je Biti Morski Pas Metak100 Rock Roll Vol1 Croatia RecordsReleased on.

Tulum Za Dušu 5 - Hot Rock 2007. Album 1995 20 Songs. 175 views added to favorites 2 times.

Imao bih lijepe ralje. Osmi Putnik - Da Mi Je Biti Morski Pas. It was founded in Split then Yugoslavia and disbanded in 1981Their song Da Mi Je Biti Morski Pas Wish I Were A Shark was a mega hit later covered by another Split band Osmi Putnik and it also became a movie of the same nameThey released two albums U Tetrapaku In Tetrapak and Ratatatatija.

Vox Guitar Zlatko Brodaric. In the meantime Ive Dumanic a brewery worker has just lost his job after accidentally mixing beer with tonic. Gutao bih sve od reda.

Bar jedan dan jedan sat jedan tren. Bar jedan dan jedan sat jedan tren. Directed by Ognjen Svilicic.

Da Mi Je Biti Morski Pas Quotes. The band was officially formed at the end of 1978 by. Davor Gobac i Ivan DečakAutor glazbe Autor teksta.

Imao bih lijepe ralje plivao bih dalje dalje pratio bih ledolomce cekao bih brodolomce. METAK 3rd SinglePublished 1980Zeljko Brodaric Jappa. There are no approved quotes yet for this movie.

Da Mi Je Biti Morski Pas guitar pro tab. Download the Da Mi Je Biti Morski Pas guitar pro tab by Osmi Putnik in Free Guitar Pro Tabs. Stream songs including Da Mi Je Biti Morski Pas Split At Night and more.

Sign In Listen Now Browse Radio Search Sign In Da Mi Je Biti Morski Pas METAK Rock. C Da mi je biti morski pas C Bb F C Bar jedan dan jedan sat jedan tren biti morski pas Bb C Bb C Imao bih lijepe ralje plivao bih dalje dalje F C F C Pratio bih ledolomce cekao bih brodolomce Bb C Bb C Gutao bih sve od reda ribe zvijezde i torpeda F C Bb Am Kante barke razglednice plutace i podmornice Imao bih ostre zube za konzerve i za tube Ronio bih nemilice. Gutao bih sve od reda ribe zvijezde i torpeda kante barke razglednice plutace i podmornice.

Da mi je biti morski pas. Wish I Were a Shark Da mi je biti morski pas is a 1999 Croatian film written and directed by Ognjen Sviličić starring Vedran Mlikota and Josip Zovko. Da mi je biti morski pas at lzmkhr in Croatian.

1980 CROATIA RECORDSMetak - Da mi je biti morski pasGlazba. Last edit on Jun 08 2017. The percentage of Approved Tomatometer Critics who have given this movie a positive review.

Discover more music concerts videos and pictures with the largest catalogue online at Lastfm. Wish I Were a Shark at IMDb. METAK 3rd Single Published 1980 Zeljko Brodaric Jappa.

With Vedran Mlikota Josip Zovko Elvis Bosnjak Bruna Bebic-Tudor. Plivao bih dalje dalje. Drums Show more Has been played on.

Metak was a Croatian rock band. Da mi je biti morski pas bar jedan dan jedan sat jedan tren biti morski pas. C Bb F Am Chords for METAK 1980 - Da Mi Je Biti Morski Pas with song key BPM capo transposer play along with guitar piano ukulele mandolin.

025x 05x 075x 09x 1x 11x 125x 150x 2x. Tomatometer not yet. Listen free to Metak Da mi je biti morski pas Da Mi Je Biti Morski Pas Split at night and more.

Da Mi Je Biti Morski Pas. Vox GuitarZlatko Brodaric.


Pin On Songs


Osmi Putnik Da Mi Je Biti Morski Pas Nature Desktop Wallpaper Hi Tech Wallpaper Nature Hd


Pin By Deska On Voda Summer Fun For Kids Diy Crafts For Gifts Kids Art Projects


Pin On Songs


Related Posts

Objavi komentar