Autor slika teme: Igniel

Prijavi zloupotrebu

Metak Da Mi Je Biti Morski Pas

Objavi komentar

Isečak iz TV filma Dva sata kvalitetnog programa iz 1994. Da mi je biti morski pas Bar jedan dan jeda sat jedan tren Biti morski pas.


Pin On Songs

Bar jedan dan jedan sat jedan tren.

Metak da mi je biti morski pas. Plivao bih dalje dalje. The band was officially formed at the end of 1978 by. 1980 CROATIA RECORDSMetak - Da mi je biti morski pasGlazba.

METAK 1980 - Da Mi Je Biti Morski Pas. Pjesma Da mi je biti morski pas glazba. Da mi je biti morski pas bar jedan dan jedan sat jedan tren biti morski pas.

Stream songs including Da Mi Je Biti Morski Pas Split At Night and more. Obrada pesme splitske grupe Metak Da mi je biti morski pas u izvođenju Dece Loših Muzičara. Listen free to Metak Da mi je biti morski pas Da Mi Je Biti Morski Pas Split at night and more.

Gutao bih sve od reda ribe zvijezde i torpeda kante barke razglednice plutace i podmornice. Da Mi Je Biti Morski Pas Cass Comp Croatia Records. Tekst je dostupan pod licencijom Creative Commons.

Metak Album 2012 20 songs. Već sledeće nedelje će sve biti gotovo. Mogu da kažem MNOGO TOGA LEPOG O NJOJ.

Music video by Metak performing Da Mi Je Biti Morski Pas. Album 1995 20 Songs. Da mi je biti morski pas.

Da mi je biti morski pas 1999 Domaci film II. Vox GuitarZlatko Brodaric. Discover more music concerts videos and pictures with the largest catalogue online at Lastfm.

Imao bih lijepe ralje plivao bih dalje dalje pratio bih ledolomce cekao bih brodolomce. Krivo mi je što sam pomislila da me podržava i baš sam se RAZOČARALA. Listen to Da Mi Je Biti Morski Pas by METAK on Apple Music.

Ja ću biti Đogani uvek i. Listen to Da Mi Je Biti Morski Pas on Spotify. Imenuj autoraDijeli pod istim uvjetima.

Bila najizvođenija pjesma svih RTV stanica u Jugoslaviji poslije ju je obradio splitski sastav Osmi putnik te je bila motivom za istoimeni hrvatski film. Da mi je biti morski pas bar jedan dan jedan sat jedan tren biti morski pas. KIJA PORUČILA DA JE KONTAKTIRALA ADVOKATA.

Gutao bih sve od reda ribe zvijezde i torpeda kante barke razglednice plutace i podmornice. Metak - Da mi je biti morski pas. Da mi je biti morski pas Bar jedan dan jeda sat jedan tren Biti morski pas.

Metak was a Croatian rock band. LUNA NIJE SUJETNA I ISKOMPLEKSIRANA DA NE POHVALI KIJU. METAK - Da mi je biti morski pas 1980 lajso.

It was founded in Split then Yugoslavia and disbanded in 1981Their song Da Mi Je Biti Morski Pas Wish I Were A Shark was a mega hit later covered by another Split band Osmi Putnik and it also became a movie of the same nameThey released two albums U Tetrapaku In Tetrapak and Ratatatatija. Studio je dobio ime po pjesmi Tetrapak PopadićKrstičević. Imao bih ostre zube za konzerve i za tube.

Da mi je biti morski pas 1999 Domaci film I. METAK 3rd SinglePublished 1980Zeljko Brodaric Jappa. Da mi je biti morski pas.

Watch the video for Da Mi Je Biti Morski Pas from Metaks Sve Nase Godine 3 for free and see the artwork lyrics and similar artists. Imao bih lijepe ralje. Gibonni - Da mi je biti morski pas live Tomislav Mix.

Da mi je biti morski pas je drugi studijski album splitske grupe Metak. Imao bih ostre zube Za konzerve i za tube Ronio bih nemilice Ispod neke kobilice Gutao bih sve od reda Ribe zvijezde i torpeda I bio bih na sve spreman Kao prava morska neman. LUNA SE JAVNO ODREKLA STRICA.

BIla mi je simpatična duhovita je i iskusna dosta je pametna proživela je dosta toga. It was written by Zlatan Stipisic Gibonnifrom the album Glasnoglasnije released in 1987The fair use of a copyrighted work including such use by reprodu. Gutao bih sve od reda.

Tekst pjesme Metak - Da mi je biti morski pas. Imao bih lijepe ralje plivao bih dalje dalje pratio bih ledolomce cekao bih brodolomce. Objavljen je je 1980.

Popis pjesama Ova stranica posljednji je put uređivana 2. C Bb F Am Chords for METAK 1980 - Da Mi Je Biti Morski Pas with song key BPM capo transposer play along with guitar piano ukulele mandolin.


Pin On Muzika


Pin On Songs


Ekv Novac U Rukama In 2020


Pin On Songs


Related Posts

Objavi komentar