Autor slika teme: Igniel

Prijavi zloupotrebu

Morski Pas Osmi Putnik

Objavi komentar

May 27th 1987 Catalog ID. DA MI JE BITI MORSKI PAS - OSMI PUTNIK Album.


Osmi Putnik Glasno Glasnije Encyclopaedia Metallum The Metal Archives

The band was officially formed at the end of 1978 by.

Morski pas osmi putnik. Da Mi Je Biti Morski Pas. Zlatan Stipišić Gibonni Vocals Written-By. Osmi putnik - I polako bolujem - Audio 1987 HD.

It was founded in Split then Yugoslavia and disbanded in 1981Their song Da Mi Je Biti Morski Pas Wish I Were A Shark was a mega hit later covered by another Split band Osmi Putnik and it also became a movie of the same nameThey released two albums U Tetrapaku In Tetrapak and Ratatatatija. Osmi putnik - Zigolo - Audio 1987 HD. Da Mi Je Biti Morski Pas guitar pro tab.

Watch the video for Da mi je biti morski pas from Osmi Putniks Glasno Glasnije for free and see the artwork lyrics and similar artists. 12 vinyl 33⅓ RPM Reviews. Download Guitar Pro Tab 3032 KB Solve the captcha to download the tab 1x.

Osmi Putnik - Da Mi Je Biti Morski Pas Da mi je biti morski pas Bar jedan dan jedan sat jedan tren Biti morski pas Imao bih lijepe ralje plivao bih dalje dalje Pratio bih ledolomce čekao bih brodolomce Gutao bi sve od reda ribe zvijezde i torpeda Kante barke razglednice plutače i podmornice. Glasnije Da Mi Je Biti Morski Pas yet. Da Mi Je Biti Morski Pas.

Da Mi Je Biti Morski Pas. Download the Da Mi Je Biti Morski Pas guitar pro tab by Osmi Putnik in Free Guitar Pro Tabs. Da Mi Je Biti Morski Pas by Metak 1980 Rock Pop.

Osmi Putnik discography all Glasno glasnije Da mi je biti morski pas 1987 Mi smo majstori Samo za tvoju ljubav 1988 Glasno glasnije Osmi Putnik. Osmi Putnik tabs chords guitar bass ukulele chords power tabs and guitar pro tabs including glasno glasnije lutko moja copor ide u raj da mi je biti morski pas i polako bolujem. Osmi Putnik - 1987 - Glasno glasnijeavi.

Osmi Putnik - Glasno GlasnijeImam uši od betona dušu čoporaHektolitar rock n rolla ispod tjemenaI nešto fali u mojoj glavi budi ubijeđenAko si na mojoj st. Zlatan Stipišić Džibo vocals Davor Gradinski Dado bass and Nenad Mitrović Mitar gitara. Osmi putnik - Sta je tebi - Audio 1987 HD.

025x 05x 075x 09x 1x 11x 125x 150x 2x. Metak was a Croatian rock band. Is a cover of 1 song.

Osmi putnik - Da mi je biti morski pas - Audio 1987 HD. Tadašnji prvi vokal bio je Zlatan Stipišić Gibonni. Ime je dobio po hrvatskom prijevodu američkog filma Alien Osmi putnik.

E A D G B E. You can write one. Osmi putnik - Srce od kamena - Audio 1987 HD.

Osmi Putnik je splitski rock i heavy metal sastav osnovan 7. Discover releases reviews credits songs and more about Osmi Putnik - Gibonni Osmi Putnik at Discogs. Osmi putnik discography misc Jovana Ulična molitva 1986 Mi smo majstori Samo za tvoju ljubav 1988 Osmi putnik discography all Ulična molitva.

175 views added to favorites 2 times. Verified Facts and Stories. Complete your Osmi Putnik collection.

October 7th 1986 Catalog ID. 1 user contributed to this page. Nera 3 Backing Vocals.

Bili su jedni od najpopularnijih rock sastava na prostorima bivše Jugoslavije. Croatian metal band from Split formed in 1985. Osmi Putnik Arranged By.

Osmi putnik biografija diskografija i tekstovi pjesama. Glasno Glasnije PGP RTB 1987. Igor Makić guitar Dražen Krolo drums Bojan Antolić Božo guitar Alen Koljanin guitar Mario Kuzmić Kuzma drums Miro Marunica Marun.

Credits 14 Mirko Krstičević Arranged By Producer Recorded By. Last edit on Jun 08 2017. U svojoj glazbenoj karijeri objavili su četiri studijska albuma.

Recently played tabs by Osmi Putnik Glasno Glasnije 265 Da Mi Je Biti Morski Pas 319 Lutko Moja 264 Most played tabs by Osmi Putnik. Osmi putnik discography main Glasno glasnije 1987 Osmi putnik discography all Jovana Ulična molitva 1986 Glasno Glasnije Da Mi Je Biti Morski Pas 1987 Ulična molitva Osmi putnik. Do you know an interesting fact or story about this track.

View credits reviews tracks and shop for the 1987 Vinyl release of Glasno Glasnije Da Mi Je Biti Morski Pas on Discogs.


Osmi Putnik Alchetron The Free Social Encyclopedia


Osmi Putnik Glasno Glasnije Da Mi Je Biti Morski Pas 1987 Vinyl Discogs


Osmi Putnik Da Mi Je Biti Morski Pas Youtube


Osmi Putnik Da Mi Je Biti Morski Pas Lyrics Tekst


Related Posts

Objavi komentar